FANDOM

Ne mutlu Türküm diyene!
 
— Mustafa Kemal Atatürk

Türkiyetopu, nam-ı diğer Büyük Kebab ya da Ana Kebab, Anadolu, Asya, Doğu Trakya ve Orta Doğu bulunan bir ülketopudur. Genelde erkek olarak gösterilir. Azerbaycan-icon Azerbaycantopu'nun kardeşidir.

Islam-icon Müslümanlara kebap denilmesinden nefret eder. Sadece Türklere kebap denilmesinden hoşlanır. (Azerbaycan-icon Azerbaycantopu, Kuzey Kıbrıs-icon Kuzey Kıbrıstopu vb.) Turantopu'nu oluşturmak için Türkleri birleştirmek ve AB-icon ABtopu'nda ki Ural-Altay dilini kullanan Ural-Altay ailesini birleştirmektir. (Estonya-icon Estonyatopu, Finlandiya-icon Finlandiyatopu, Macaristan-icon Macaristantopu, Kuzey Kore-icon Kuzey Koretopu Güney Kore-icon Güney Koretopu ve tabi ki Moğolistan-icon Moğolistantopu) ve şarkı çevirmede hiç başarılı değildir.

Kişiliği

Türkiyetopu uzun zamandır orta doğudan gidip barışçıl bir ülke olmak istiyor.

Türkiyetopu kendisine Arap denildiğinde çılgına döner. Muhteşem Turantopu'nun kurucusudur, Türkiyetopu İran-icon İrantopu'nun füzelerini ve orta doğudaki genel gücünü kıskanır ama ondan uzaklaşır.

Karabağ ihtilafında İran-icon İrantopu'nun eylemlerinden dolayı İran-icon İrantopu'na kin besliyor. Türkiyetopu ayrıca, 19 büyük ekonomiye sahip ülkelerle AB-icon ABtopu'nun oluşturduğu grup olan G20 üyesidir.

Türkiyetopu ayrıca Şükran Günün'den de geçerli bir sebep yüzünden nefret eder. Çünkü onun kuruluş günüde yani 29 Ekim'dedir.

Türkiyetopu genellikle "agresif ve milliyetçi" olarak tanımlanır çünkü bir sürü ülketopuna karşı saldırmıştır. Savaş tarihine iltifat edenlere karşı yumuşak ve sevecen davrandığı görülür.

Türkiye topu milliyetçiliği bu kadar hızlı almaya meyillidir ve bu yüzden sıklıkla tarihi argümanlara atlar. Bu, Kürdistan-icon Kürdistantopu, Ermenistan-icon Ermenistantopu, Sırbistan-icon Sırbistantopu, Yunanistan-icon Yunanistantopu ve Gürcistan-icon Gürcistantopu'nda görülebilir. Ve şimdi, Türkiye AB-icon ABtopu'na 50 yıldır katılmayı planlıyor ancak artık istemiyorum.

Türkiyetopu AB-icon ABtopu'na katılamadı. Ama Avrupa'daki şehirleri Edirnetopu, Kırklarelitopu, Tekirdağtopu ve İstanbultopu'dur.

Tarihi

Osmanlı-icon Osmanlıtopu 1. Dünya Savaşı'nı kaybettiğinde ve işgalciler Anadolu'ya girdiğinde, Osmanlı-icon Osmanlıtopu Sevr Antlaşması'nı kabul ediyordu. Mustafa Kemal Atatürk'ün silah arkadaşları ve askerleri bunu kabul etmedi ve Ankara Hükümetitopu olarak Kurtuluş Savaşı'nı başlattı ve işgalciler ile savaştı, 7 düşmanı yerle bir etti. Anadolu'yu İngilizler, Fransızlar ve diğerlerinden kurtardıktan sonra Büyük Taaruz'u başlatıp Yunanları denize döktü. Yunanlar yenilgiden sonra Mudanya Ateşkes Antlaşması'nı imzaladılar ve Kurtuluş Savaşı sona erdi. Türkiye Cumhuriyeti ilan edildi, saltanat kalktı. Mustafa Kemal Atatürk ilk cumhurbaşkanı oldu.

1939'da İskenderun Sancağı'nın Fransa-icon Fransatopu'ndan bağımsızlık ilan etmesi sonucunda Hatay Devletitopu kurulmuştur. 29 Haziran 1939'da Hatay Devleti Millet Meclisi'nin kararı ile Hatay Türk topraklarına katılmıştır ve 81. il olmuştur.

20 Temmuz 1974'te Kıbrıslı Türkler'e işkence yapıldığını duyunca harekat başlattı ve 14 Ağustos 1974'te Türk Birlikleri Lefkoşatopu'na girdi. Kıbrıs'ı ikiye böldü ve Kuzey Kıbrıs-icon Kuzey Kıbrıstopu'na bağımsızlık verdi ama Kuzey Kıbrıs-icon Kuzey Kıbrıstopu sadece Türkiyetopu tarafından tanınıyor. Bu tarihten sonra Kuzey Kıbrıs-icon Kuzey Kıbrıstopu Türkiyetopu'nun oğlu olmuştur.

İlişkiler

Aile

Dostlar

  • Azerbaycan-icon Azerbaycantopu - En iyi arkadaş ve kardeşiz. Birbirimize "kardeşim" (Azerbaycanca'da qardeşim) deriz.
  • Japonya-icon Japonyatopu - Ertuğrul olayından bu yana iyi bir arkadaşız, şehitlerime de dikkat ederler. Aynı benim gibi suçlulara savaş açıyor.
  • Güney Kore-icon Güney Koretopu - Kuzey Kore-icon Kuzey Koretopu'na karşı savaşında ona yardım ettiğimden beri birbirimizi kardeş gibi görüyoruz.
  • Northern Cyprus-icon Kuzey Kıbrıstopu - Tek Kıbrıs ve şanlı evladım! Onun akıl hocası ve gururlu babasıyım. (Aynı zamanda gerçek Kebap)
  • Kazakistan-icon Kazaktuğlası, Kırgızistan-icon Kırgızistantopu, Türkmenistan-icon Türkmenistantopu, Özbekistan-icon Özbekistantopu: Aynı ailedeniz ve aynı şekilde kebabız.
  • Polonya-icon Polonyatopu - Saygı duyduğum arkadaşım, çünkü beni 17. yüzyılda Viyanatopu'nda yendi ve o andan sonra Polonya-icon Polonya saygı duyduğun bir arkadaşım oldu.
  • Katar-icon Katartopu - O benim tek gerçek Arap arkadaşım, çünkü o da Suudi Arabistan'dan nefret ediyor. Ama ben ona şeytani Suudi Arabistantopu karşısında ona yardım ediyorum. Ve askerlerimin senin toprağına girmesine izin verdiğin için teşekkürler.

Yarı Arkadaşlar

  • Almanya-iconAlmanyatopu] - İyi geçiniyoruz ama AVRUPA BİRLİĞİNE EKLE BENİ
  • AB-iconABtopu -EKLEYİN BENİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
  • ABD-iconABDtopu - Ekonomik krize girme sebebi ama NATO dostuyuz
  • Kırım-icon Kırımtopu - Tatar kız kardeşim, neden Russia-icon Rusyatopu'nu destekliyorsun? Oh, neden olduğunu biliyorum. Çünkü bu Eurogay'den nefret ediyorsun.

Düşmanlar

  • Ermenistan-iconErmenit - Soykırım yalan AMK
  • Lübnan-iconLübnantopu - Ermeni Köpeği
  • Kıbrıs-iconKıbrıstopu - Ülkedeki Türkleri kurtardım o kadar seni işgal etmeye çalışmadım...