FANDOM

Ne mutlu Türküm diyene!

-Mustafa Kemal Atatürk

Türkiyetopu veya Büyük Kebab Anadolu, Orta Doğu, Doğu Trakya vb.'de bulunan bir ülketopudur. Genelde erkek olarak gösterilir. Türkiyetopu bütün Müslümanlar'a Kebap denmesinden nefret eder. Azerbaycantopu'nun en iyi arkadaşı ve kardeşidir. Müsluman ülkeler ve avrupa ülkeleri arasında hakem ve bir köprü gibidir. Türkiyetopu'nun hedefi, diğer Türk topları ile birlikte, Türk birliğini oluşturmaktır. Türkiyetopu, İrantopu'nun Orta Doğu'daki rakibidir ancak füzeleri yüzünden onu kıskanır ve ondan uzak durur. Karabağ Savaşı'ndaki eylemleri yüzünden, İran'dan gizlice nefret eder.

Muhteşem Turantopu'nu oluşturmak için Ermenistantopu, Gürcistantopu ve Rusyatopu'nu etkisiz hale getirmelidir. Türkiyetopu bir gün buna ulaşmayı hedefliyor. Türkiyetopu, gizlice yaptığı Ortadoğu'nun füze ve genel gücü konusunda İrantopu'na imreniyor ama ondan uzak bir şekilde imreniyor. İrantopu için kin tutuyor çünkü Karabağ ihtilaflarında İrantopu eylem yapıyor.

Türkiyetopu'nun içerisinde çok fazla bor bulundurduğu bilinmektedir ve bor geleceğin petrolü olarak görülmektedir. Türkiyetopu bugünlerde bor çıkarmıyor çünkü teknoloji yetersizliği vardır. Belki Türkiyetopu bundan çok fazla gelir elde edemeyebilir. Bor işe yararsa Arap ülkeleri gibi çok zengin olacağı düşünülmektedir.

Türkiyetopu'nun maden yatakları çok fazladır. Önemli madenler genellikle teknoloji yetersizliğinden çıkarılamamaktadır.

Türkiyetopu önemli bir jeopolitik konuma sahiptir. Farklı kıtada toprakları bulunan üç ülkeden biridir. Diğerleri Rusyatopu ve Mısırtopu'dur. Çok fazla turist çeker ve bundan para kazanır. Üç tarafı denizlerle çevrilidir. Bir yarımadadır. 81 şehirtopundan oluşur. Başkenti Ankaratopu'dur. En çok nüfusu olan şehri İstanbultopu'dur. En büyük şehri ise Konyatopu'dur. Antalyatopu kumsallarına çok fazla Rus turist gelmektedir.

Türkiyetopu'nun sekiz tane komşusu vardır. Bunlar Gürcistantopu, Ermenistantopu, Azerbaycantopu (Nahçıvan), İrantopu, Iraktopu, Suriyetopu, Yunanistantopu ve Bulgaristantopu'dur. Tek sevdiği komşusu kardeşi Azerbaycantopu'dur.

Önemli bir konuma sahip olsa bile komşularından pek hoşlanmaz ve bazılarından nefret eder. Çok küçük bile olsa kardeşi Azerbaycantopu (Nahçıvan) ile sınırı vardır. Bu sınıra Dilucu Sınır Kapısı denmektedir. Mustafa Kemal Atatürk bu sınırı kendi parası ile satın almıştır.

Türkiyetopu'nun Estonyatopu, Finlandiyatopu, Macaristantopu, Koretopları ve elbette Moğolistantopu ile aynı dil ağacından geldiği düşünülmektedir.

Türkiyetopu Şükran Günü'nden nefret eder, nedeni Turkey kelimesinin hindi olarak kullanılmasıdır. Şükran Günü'nde hep onunla dalga geçerler.

İçinde çok fazla mülteci vardır. Bazen ABtopu'nu onları Avrupa'ya salmakla tehdit eder.

Türkiyetopu, G20'de ekonomi olarak 19. sıradadır ve Countryballs olarak bir G20 üyesidir.

Onun doğum günü (ulusal günü) 29 Ekim'dir. Astrolojik olarak burcu Akrep'tir.

Tarihi

Osmanlıtopu 1. Dünya Savaşı'nı kaybettiğinde ve işgalciler Anadolu'ya girdiğinde, Osmanlıtopu Sevr Antlaşması'nı kabul ediyordu. Mustafa Kemal Atatürk'ün silah arkadaşları ve askerleri bunu kabul etmedi ve Ankara Hükümetitopu olarak Kurtuluş Savaşı'nı başlattı ve işgalciler ile savaştı, 7 düşmanı yerle bir etti. Anadolu'yu İngilizler, Fransızlar ve diğerlerinden kurtardıktan sonra Büyük Taaruz'u başlatıp Yunanları denize döktü. Yunanlar yenilgiden sonra Mudanya Ateşkes Antlaşması'nı imzaladılar ve Kurtuluş Savaşı sona erdi. Türkiye Cumhuriyeti ilan edildi, saltanat kalktı. Mustafa Kemal Atatürk ilk cumhurbaşkanı oldu.

1939'da İskenderun Sancağı'nın Fransatopu'ndan bağımsızlık ilan etmesi sonucunda Hatay Devletitopu kurulmuştur. 29 Haziran 1939'da Hatay Devleti Millet Meclisi'nin kararı ile Hatay Türk topraklarına katılmıştır ve 81. il olmuştur.

20 Temmuz 1974'te Kıbrıslı Türkler'e işkence yapıldığını duyunca harekat başlattı ve 14 Ağustos 1974'te Türk Birlikleri Lefkoşatopu'na girdi. Kıbrıs'ı ikiye böldü ve Kuzey Kıbrıstopu'na bağımsızlık verdi ama Kuzey Kıbrıstopu sadece Türkiyetopu tarafından tanınıyor. Bu tarihten sonra Kuzey Kıbrıstopu Türkiyetopu'nun oğlu olmuştur.

Hakkında

Türkiyetopu, genellikle "agresif ve gürültülü" olarak tanımlanır çünkü pek çok ülketopuna karşı yaptığı eylemleri vardır. Savaş geçmişi hakkında iltifat edenlere karşı yumuşak davranmaya çalıştığı görülür. Türkiyetopu, genellikle tarihi sebeplerden dolayı yaşanan kavgalara atlar. Bunun sebebi ise aşırı hızlı ve milliyetçi olmasındandır.

Bundan dolayı Kürdistantopu'na karşı söyleyebileceği her şey görülebilir. Ve günümüzde Türkiyetopu, ABtopu'na 50 yıldır katılmayı planlıyor.

İlişkiler

Aile

Linkler