FANDOM

Mexicoball kimlik çatışmalarına sahip bir kırsal topraklardır ; Kuzey Amerika'da USAball ve Canadaball ile yaşıyor ancak dillerini bile paylaşmıyor; İspanya'nın oğludur ve akrabaları gibi diğer Latin Amerikan topları ( Brezilya hariç ) nadiren onlarla iş yapmaktadır; komşularını memnun etmek için çok fazla latino ve uzaktaki akrabalarını memnun etmek için "demasiado gringo" dur. Aslında, USAball, Canadaball ve Karayip adaları topuyla Kuzey Amerika'nın bir parçası. O her zaman USAball'un kiline gizlice girmeye çalışıyor . Welp, artık değilim ... sadece birkaç çit veya dev bir tuğla beni durdurabilirse

Mexicoball ayrıca G20 (veya Yirmi Grubun ) üyesi, en büyük 19 ekonomiye sahip olan ülke topları ile AB topu tarafından oluşturulan bir kulüp . Latin Amerika'nın ikinci en büyük ekonomisine sahip.

Mexicoball, USAball medya gösterileri gibi fakir bir kırsal kaya değildir . Mexicoball'ın ABD topu kadar gelişmediği doğru, ancak Mexicoball sağlam bir orta sınıf ülke topu olarak kabul edilecek. Tek kişi başına düşen GSYİH countriyballs rütbesine olsaydı, Mexicoballs arasında bir yerde yatıyor Turkeyballve Brezilya. Dünyanın 15. büyük ekonomisine sahip. Çok sayıda Körfez ülkelerine kıyasla bile yaşam beklentisi açısından daha da üst sıralarda yer alıyor. Herhangi bir gelişmiş devlet gibi, pek çok modern otel, ev ve seçkin lokanta sunmaktadır. Gelişmiş ülkeler standartlarına göre bile, Meksika'da büyük bir orta sınıf vardır. Öte yandan, yoksullar ile zenginler arasındaki uçurum oldukça büyüktür - bazı haneler bir hizmetçiye ve şöförüne sahipken, diğerlerinin çoğu yaşamak için yeterli zamana sahip değildir. Her şey yolunda gidiyor ve yakında tamamen gelişecek!

Mexicoball, tacos, tekila (aslında mezalayı seçmesine ve caguama tercih etmesine rağmen), sombreros (günümüzde yaygın olarak kullanılan Campesino DEĞİLDİR) ve maalesef onun rezil çabaları USAball çitinin üzerinde bir yol bulup kil ve parayla alınıyor . Çitin üzerinden yasadışı tırmanan bazı Amerikan topları tarafından nefret ediyor.

USAballs'un Mexicoballs algısı, pek çok yasadışı göçmen Meksika'ya iş aramaya başlamış olması nedeniyle ortaya çıkıyor. Bunlar en fakir Meksikalılardan bazıları olmaya meyillidir, ancak çoğu Amerikalı'nın gördüğü tek Meksikalılardır.

Mexicoball içindeydim imparatorluğun  iki kez: İlk sadece onun kurtuluşu sonra kısa bir süre için Spainball ve sonraki zaman Franceball durdurmaya çalıştı USAball bir Habsburg hükümdarı olan bir kukla devlet destekleyerek yayılmacılığına ama Mexicoball cumhuriyetçiler yenmeyi başaran Franceball yardımıyla USAball . Mexicoball'ın hükümetiyle iç sorunları var, çünkü başkanı bir pendejo ve yolsuz ama yine de cumhurbaşkanlarının tüm sorunlarını sihirli bir şekilde çözmesini istiyor.

Mexicoball'ın en sevdiği spor çapraz ülke futboludur.

Mexicoball birçok turist tarafından ziyaret edildi ve dünyanın 10. en çok ziyaret edilen kırsal toprakları oldu. Plajları ve Guadalajaraball , Monterreyball ve Mexico Cityball gibi büyük şehirlerden dolayı popüler yerler Cancúnball , Acapulcoball ve Cabo San Lucasball'dır .

Mexicoball gerçek adı: Birleşik Meksika Devletleri. Meksika 31 eyalete, ayrıca Federal District'e ayrılmıştır. Her devletin Amerika Birleşik Devletleri'ne benzer kendi yasaları, yönetmelikleri ve polisi vardır.

Doğum günü 16 Eylül'de ve onun astrolojik işareti Başak'tır.

Şu anda nispeten zayıf bir ülke topraklarından olmakla birlikte, 2050 yılına kadar onun hesaba katılması gereken bir güç olacağı tahmin ediliyor.