FANDOM

ÖZGÜRLÜK, DEMOKRASİ VE HERKES İÇİN HAMBURGER!
-ABDtopu

ABDtopu çoğunlukla kullanılan bir ülketopudur. Çok fazla kullanıldığından dolayı kendisine ana karakter denilebilir.

ABDtopu genellikle kibirli ve tembeldir. Bazen su damlasına benzer bir şekilde gösterilebilir çünkü kendisi obezite'nin en fazla olduğu ülkedir. Ayrıca bazen çok takdir edilen ve güçlü olarak da gösterilebilir.

Bir sürü ülketopu ABDtopu'nun savaşlarla takıntılı olduğuna inanmaktadır çünkü kendisi neredeyse sürekli savaş halindedir. Bazen barış halindeyken ABDtopu'nun yine savaşa gireceği hakkında iddialar ve şakalar bile olur (Ki çok nadirdir çünkü ABDtopu her zaman savaştadır).

İlişkiler

Müttefikler

Herkes. Eğer bir ülketopuysanız, ABDtopu'nun müttefiğisinizdir. Fakat bunlar önemli olanlar...

  • Kanada-icon Kanadatopu: Beraber büyüdük. Bir çok kez birlikte (ve birbirimize karşı) savaştık. Bana sürekli savaşlarda katılır fakat komünistlere biraz fazla arkadaşça davranır. Aynı zamanda komuşum ve en iyi arkadaşım.
  • Birleşik Krallık-icon Birleşik Krallıktopu: Babamın vergilerinden nefret ettiğimden bir kalkışma başlattım. Aksi takdirde babam beni EN GURURLU, EN GÜÇLÜ VE EN HAVALI oğlu olarak kabul eder. Aynı zamanda lanet olası liberal komünist metrik sistem'i kullanmamı istiyor.
  • İrlanda-icon İrlandatopu: Kuzenim.
  • Fransa-icon Fransatopu: Aptal ve korkak olmasına rağmen ilk müttefiğim. Kalkışma'ya para sağladığın için teşekkürler!
  • İtalya-icon İtalyatopu: Dayım İtalya savaş parasıyla ve iyi bir film yapımcısı olmasıyla bana yardım etti. Aynı zamanda Chicago bölgesinde lanet mafya hastalığına sebep oldu.
  • İspanya-icon İspanyatopu: NAS Rota'da onun topraklarını donanmam için kullanmama izin veren annem.
  • Almanya-icon Almanyatopu: Amcam Almanya! Tarihi biraz karışık olmasına rağmen 2. Dünya Savaşı'ndan sonra ekonomilerinde onlara yardım ettik, şimdi çok güçlü bir ekonomisi var.
  • Belçika-icon Belçikatopu: Kuzenim Belçika, Fransatopu'nun oğlu.
  • Filipinler-icon Filipinlertopu: En sevdiğim oğlum, iyi bir yer ve sadık bir müttefik.
  • Polonya-icon Polonyatopu: Şimdi iyi olan eski komünist. Aynı zamanda gayet iyi arkadaşız, o duvarı yıkmamızda ve enigma kodu'nu çözmemizde yardımcı oldu.

Galeri