FANDOM

İsveçball, Kuzey Avrupa'da bir ülketopudur. ABtopu'na üye olabilir, ancak NATOtopu'nun hoşuna gitmiyor. Kardeşi Norveçtopu'da Kuzey Avrupa'da ancak üyeliğin diğer tarafında. Pizzasına kebabı koymaktan hoşlanıyor. Kendine ait İsveç köfteleri var ve bunları uluslararası hazır monte edilebilir mobilya perakende IKEA'da satıyor. Yiyecekleri çok iyi değil. Kebap, Nobel ödülüne layık görülebilir ve şimdiye kadar 3. en popüler oyunun yaratıcısı olan Minecraft'ın babasıdır. Genellikle kardeşi Norveçtopu ve arkadaşı Türkiyetopu ile olmayı sever.

İsveçtopu kardeşi Norveçtopu ile bu ülkelere karşı dikkat tutuyor: İzlandatopu, Faroetopu, Grönlandtopu ve Rusyatopu ile uzun zamandır mücadele ediyor (Viking Çağı'ndan bu yana). Bu günlerde, yeterince iyi geçiniyorlar, ancak yine de dövüşebilirler. RYSSLAND KİRLERİNE GİRİN! RYSSLAND BORDE UTROTAS!

İsveçtopu, özünde "liberal ütopya" haline gelmiştir ve gurur duyduğu bir şey olan 200 yıldan fazla bir süredir savaşta değildir (Fakat her gün bir Viking nüksetmenin cazibesine karşı mücadele eder).

Bu statü nedeniyle İsveç bazen aşırı hoşgörü ve hassasiyet göstererek eşcinsel bir cinsiyet-tarafsız küçük kelebek olmayı tercih eder; bu kelebek tüm ülkeleri kabul eder (Somalitopu gibi bazıları onu geçersiz kılmaya başlamış olsa bile).

Bazen onun barış, sevgi ve hoşgörü ile ilgili düşüncelerini Alandtopu'ı kurtaramadığı için yaşadığı halde üzülmesine rağmen, Finlandiyatopu'nun ( İsveçtopu hâlâ kızgın olduğu halde) Sovyettopu ile savaştı. 1945'te Alandtopu babası İsveçtopu'nu babalıkdan çıkardı sonra bir hafta biseksüel olduğunu varsaydı. Kızını kaybeden İsveçtopu hala Finlandiyatopu'na kızgın.